středa 10. prosince 2014

Čas myslet na sebe

Čím tak začít?
Jmenuji se Tereza.
     Brzy mi bude 30. A včera mi někdo řekl, že jsem krásná žena, ale mě vám to nějak nepotěšilo, protože si tak vůbec nepřipadám a nevěřila jsem mu to.
     Doteď jsem těžila z mladého věku, plus mínus bezproblémové pleti, štíhlých genů a schovávala se za velkou pracovní vytíženost. Ale ouha, nějak to přestává stačit :)
     Určitě jsem v životě měla pár období, kdy jsem si připadala víc ženská, snad i trochu atraktivní, zabývala jsem se sama sebou a hrozně mě to bavilo. Ale byly to jen krátké epizodky, takové malé dobrodružné výpravy za krásou a dobrým pocitem ze sebe sama. A teď marně přemýšlím, jak ten pocit získat zpátky a uchovat si ho déle než na dva dny. Čím to je?

     Že by to neutěšené podzimní počasí? Blížící se kulatiny, které moje kamarádky považují za konec mládí, neřku-li života? Nebo jen ten poraženecký pocit, když se ráno kouknu do zrcadla? Možná ho v té koupelně nakonec ani nepotřebuji...


Uprostřed těchto úvah mi osud postavil do cesty paní Janu Petrákovou, majitelku kosmetického Salonu Korunka, dámu s pletí, pro kterou by leckterá žena vraždila, navíc s klidnou, vyrovnanou a příjemnou povahou, která ve vás po půl hodině nad dobrým čajem vyvolá naději, že nic ještě není ztraceno.
     A tak se vydávám na cestu za svou krásou a budu vám z ní pravidelně psát. S laskavým svolením Salonu Korunka vám přinesu reportáže z některých procedur a kosmetičky Jana, Šárka, Světlana, Ivanka a Nikola mi poradí s tím milionem otázek, které mám ohledně pleti, líčení a péče o tělo. Během následujícího roku projdeme všechna zásadní témata, těším se, že mi s tím trochu pomůžete – podělíte se o své zkušenosti a tipy nebo pošlete vlastní otázky.

Tak...vzhůru za krásou! :)








Žádné komentáře:

Okomentovat