pondělí 29. prosince 2014

Hromádka od tří Ježíšků

Dnes jsem první den doma a přiznávám, že trochu bez energie - Vánoce byly ve znamení objíždění rodin a prarodin, hodně se jedlo, pilo, vzpomínalo a bylo to krásné, ale teď už je čas vybalit tašky a najít dárkům jejich nová místa. 

I letos zazněla spousta dotazů typu "co bys chtěla pod stromeček?", a jelikož jsem poslední měsíce naladěná tak nějak zkrášlovacím směrem, výsledkem je tahle krásná hromádka.


Všechno jsem ještě nevyzkoušela, ale na několik věcí jsem se vrhla přímo nedočkavě a všechny můžu 100% doporučit. První takovou věcí, nebo spíš dvojicí, jsou balzámy Carmex a Labello. V zimě mám velké problémy s kůží na rtech, mažu a mažu, ale letos jsem asi nezvolila správné přípravky a rty jsem měla tak popraskané, že jsem musela přestat používat rtěnku. Na několika blozích jsem ale narazila na značku Carmex, velkou legendu v péči o rty, která slibovala přímo zázraky. A zázraky se dějí, obzvlášť o Vánocích, takže hned při prvním použití přišla úleva a druhý den nebylo po problémech ani stopy. Tak jsem hned použila i třešňové Labello, které asi každý zná - jemným zabarvením dodává nenápadný šmrnc a hlavně krásně voní. 


Druhou oblastí, na kterou směřovala má přání, byly oči - ze svého monostínu od Yves Rocher, který používám tak dlouho, že se mezitím přestal vyrábět, už jsem vyškrabávala poslední zbytky, a tak jsem Ježíškovi pomohla vybrat nádhernou paletu od Sephory a k tomu mi moje moderní, tři a osmdesátiletá babička darovala pigment na obočí Beautiful Brows, o kterém jsem nedávno psala. Bála jsem se, že práce se šablonou na obočí bude vyžadovat hodně tréninku, ale povedlo se hned napoprvé a v kombinaci s tmavě zlatými stíny jsem, myslím, našla svůj "look" na rok 2015 :) 







Žádné komentáře:

Okomentovat