pátek 27. února 2015

Seriál o hubnutí - 3. část

A je to za námi, respektive za Luckou – absolvovala svou 6-dílnou kúru s ultrazvukovými destičkami US2A a lymfodrenážním přístrojem STARVAC, doplněnou o zábaly se skořicovou a chilli papričkovou pastou. Závěrem našeho miniseriálu přichází shrnutí.

VÝSLEDKY
- po 4. dni procedur Lucka hlásí výrazně lehčí nohy – ze Salonu Korunka vyráží na pracovní pochůzky a píše mi, 
že se „vznáší jako laňka“ :)
- o dva dny později, po 5. proceduře poprvé zaznamenala volnější kalhoty, pocit lehkých nohou přetrvává
- na víkendové procházce už jí kalhoty dokonce padaly!
A čísla? Obvody břicha a boků se každý zmenšil o 4cm(!) 
a v pase a na obvodu stehen ztratila po 1 centimetru.


DOJMY
1. „Jsou to přístroje, kde člověk cítí, že se něco děje – nejsou to žádné neviditelné nepočitatelné vlny, které dělají zázraky.“
2. „Paní Šárka je skvělá, i zbytek týmu byl prostě super, ale díky Šárce jsem se tam nebála a dá se říct, že jsem se i těšila, protože se o člověka skvěle postará.“
3. „Jsem moc spokojená s tím, jak skvěle to účinkuje na celulitidu, výrazně mi to vyhladilo pokožku.“
4. „Navíc mám pocit, že jsem něco udělala pro svůj lymfatický systém, a doufám, že jsem tím dala nový impuls svému hubnutí a všechno špatné se mi teď bude z těla odplavovat snáz; dám tomu pár týdnů a určitě se pak objednám znovu, ale jinak samozřejmě nečekám, že zázračně zhubnu...vím, že s tím je spojené všechno další okolo.“
5. „ Výsledky svého snažení neměřím na centimetry, ale na velikosti oblečení, mým dlouhodobým cílem je kupovat si menší – a procedury s US2A destičkami a STARVACem byly evidentně v tomto směru účinné.“

NA CO SI DÁT POZOR
Je logické, že rozbíjení tukových buněk a rozhýbání zastaveného lymfatického systému je zásah do těla, a tak se obzvlášť citlivějším lidem může stát, že první procedury bývají trochu nepříjemné. Tyto pocity mizí s narůstajícím počtem návštěv – právě proto, že se lymfa aktivuje a rozproudí.
Lucka ale vypozorovala a vyzvěděla pár tipů, jak tyto pocity minimalizovat:
- tělo je citlivější při únavě, bezprostředně po cvičení a větší fyzické aktivitě, při svalovém napětí 
- ženy by si kúru měly naplánovat na týdny po menstruaci
- při STARVAC lymfodrenáži si citlivější osoby mohou požádat o snížení tlaku (ale čím větší tlak, tím větší účinnost)
- nejcitlivější partie je břicho, ale také jsou tam nejvíc vidět výsledky ;)

Pokud vás Luciina zkušenost zaujala, kontaktujte Salon Korunka a nechte si nezávazně poradit, jaké procedury by mohly být právě pro vás ty správné. Myslím, že se výborně hodí hlavně pro nadcházející období jarního boje proti celulitidě a přípravy na plavkovou sezónu.

A my se od příště zase budeme věnovat manikúře a během března přijde na řadu slibovaná soutěž!

Zdroj obrázků: Pinterest.com a www.salon-korunka.cz


Žádné komentáře:

Okomentovat