pondělí 2. března 2015

Reportáž z manikúry - Striplac

Striplac je úžasný v tom, že má pevnost gelového nehtu, ale není to taková ta plastická vrstva, vypadá přirozeně, jako obyčejný lak. Na rozdíl od gelových nebo akrylových nehtů je tato nová metoda o mnoho šetrnější, neboť odpadá pracné sundavání umělých a pravidelné pilování přírodních nehtů, jejich zeslabení, eventuálně poškození.

Tak mám za sebou první manikúru v Salonu Korunka a přináším vám popis celé procedury a taky dojmy z následujících dvou týdnů, kdy jsem permanentní lak testovala „v terénu“.

Manikérka Šárka mi dala na výběr z několika způsobů 
úpravy nehtů:

  • P-Shine je velmi přirozený druh manikúry, kdy se do nehtu vleští včelí vosk. Ruce pak vypadají upraveně a zdravě i bez použití laku (který by stejně nepřilnul)
  • klasické lakování laky Alessandro – musím říct, že mají nádherné odstíny
  • novinka Striplac – unikátní systém permanentního lakování, které má oproti klasickým gelovým nehtům mnoho výhod; Striplac mě samozřejmě zajímal nejvíc, tak jsem se ho rozhodla vyzkoušet

Gelové nehty jsem nikdy neměla a když nepočítám jednu nevydařenou manikúru v podivném salonu z dob studií (paní manikérka, kterou jsem v duchu přezdila „kovářova kobyla“ zoufale vyškrabávala zbytky podkladového laku z lahvičky, ačkoli v zásobě měla nový, lak mi pak vydržel přesně 2 hodiny, než se poprvé odštípl), tak jsem se doteď spoléhala výhradně na domácí manikúru. To zná asi každá žena – krušné začátky, korekční tužky, večery opakovaného lakování a odlakovávání, ranní zklamání z obtisknutého polštáře na původně dokonalých nehtech, a když už máte dojem, že to konečně umíte, přejdete na červené laky a zase si připadáte jako malá holka :)

Poslední dobou jsem ve svém nabitém pracovním programu hůř a hůř hledala těch pár hodin na perfektní lakování a čas potřebný na vytvrdnutí laku, až mi došlo, že možná už jsem dost „velká“ na to, abych se právě s manikúrou svěřila do rukou někomu, kdo to nebude dělat s takovou nechutí jako já. A tak mě jednoho únorového odpoledne paní Šárka usadila ke svému pultíku a začaly jsme:
  • manikérka vám nehty odlakuje a pilníkem nehet upraví do požadovaného tvaru
  • každý nehet se odmastí speciálním polštářkem a přichází lakování – vzhledem k tomu, že každá vrstva se nechává „zapéct“, lakují se vždy prsty od ukazováčku po malíček, to samé na druhé ruce a až na konci palce, které se „pečou“ spolu – aby si člověk nemusel vykroutit ruku
  • první tenká vrstva je zásadní; provádí se tzv. Twin Coatem značky Alessandro – jde o podkladový i závěrečný lak, ve kterém spočívá to kouzlo – zhruba po dvou týdnech lak od lůžka odchlípnete a všechny vrstvy naráz sloupnete; ale pozor, lak nesmí nikde stéct, aby se pak neodlupoval sám
  • následovaly dvě vrstvy barevného laku Midnight Red a ještě jedna závěrečná, opět Twin Coatem
  • každá vrstva se samozřejmě „zapéká“ a to po dobu 60 vteřin – v Salonu Korunka ale nepoužívají UV záření, ale o něco zdravější LED lampu
  • nakonec se ještě okolí nehtů ošetří olejíčkem

A moje dojmy z nošení?
  • Znáte ten reflex, když se při lovení telefonu v kabelce škrábnete o zip a ruka vám vystřelí k očím, abyste zkontrolovaly škodu? U Striplacu je tohle naprosto zbytečné, ale zvyk je železná košile, neustále jsem se přesvědčovala, že je lak dokonalý...a byl.
  • Nehty jsem podrobila slušné zátěži, kterou by lepší klasický lak přežil asi 3-4 dny. V rámci přivolávání jara jsem se totiž vrhla na důkladné uklízení a ráchala se ve vodě a různých mycích přípravcích, na rukavice nebyl čas. I přes to všechno vydržel lak bez poskvrnky celých 11 dní, než jsem neodolala a zkusila si ho sloupnout.
  • Odstranění laku je opravdu otázkou několika vteřin, což je v porovnání s tím, jak do té doby držel, naprosto fascinující.
  • Poslední třešnička na dortu – zapomeňte na typický odér, Alessandro laky krásně voní :)

Striplac je úžasný v tom, že má pevnost gelového nehtu, ale není to taková ta plastická vrstva, vypadá přirozeně, jako obyčejný lak. Na rozdíl od gelových nebo akrylových nehtů je tato nová metoda o mnoho šetrnější, neboť odpadá pracné sundavání umělých a pravidelné pilování přírodních nehtů, jejich zeslabení, eventuálně poškození.

Z článku je asi jasné, že jsem ze Striplacu nadšená a doporučuji ho všemi svými deseti krásně nalakovanými prsty :) A už brzy si právě o jednu tuhle kompletní manikúru zasoutěžíme, sledujte nás na Facebooku, tady na blogu nebo na Instagramu. Hezký týden všem!



Žádné komentáře:

Okomentovat